14 Haziran 2010 Pazartesi

Kepek Ekmeği


Evde Ekmek Yapmayı Sevenlerdenseniz...

Ben bu olaya bayıldım. Evde mis gibi ekmek kokusu almaya... Oğluma daha sağlıklı yedirme isteğimle ekmek yapma makinesi almay karar vermiştim. Eşim ev ekmeğini tüketmeyi çok fazla sevmiyor. Ee alışmışız katkılı ekmekler yemeye:) Genelde paket karışımlar kullanıyorum. Şimdilik ölçü ile un yaparak tam istediğim gibi tutturamadım. Ama evde ekmek kokusunu almak gibisi yok. Eğer hazır karışımlar kullanacaksam Sinangil unu tercih ediyorum, ruşeymli, tam buğday unu gibi normal unla yapmayı tercih ediyorsam da Söke Unu kullanıyoru. Sinangil Undan bir kepek ekmeği:


Malzemeler
  • Bir paket Sinangil Kepek Ekmeği karışımı
  • 330 ml ılık su
  • 1 paket maya

Yapılışı:

  1. 330 ml ılık suyu ekmek yapma makinesinin teknesine dökün. Ardından paket karışımı da ekleyin. Paketin içerisinden çıkan mayayı suya değmeyecek şekilde boşaltın. Ve paket karışım modunda çalıştırın. İşte bu kadar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder